Het belang van een goede website word vaak onderschat

Veel ondernemers onderschatten vaak het belang van een website. Maar een investering in een website is een investering in de toekomst van jouw bedrijf. Een goede site draagt bij aan een professionele en een betrouwbare uitstraling van jouw bedrijf. Als jij jouw site goed voor elkaar hebt zullen potentiële klanten eerder tot actie over gaan.

Het krijgen van nieuwe klanten door zoekmachines

Het is zo makkelijk, even snel Googelen op “Een bouwbedrijf in de buurt van Slagharen” en je vind een hele lijst met bedrijven in de buurt. Het is niet meer nodig om de telefoongids er bij te pakken (voor wie die überhaupt nog heeft) en advertenties doorspitten is ook niet meer nodig. Wanneer jij dus niet met je bedrijf online te vinden bent zul je veel potentiële klanten mislopen aan concurrentie die de site wel goed voor elkaar hebben.

Denk ook aan de toekomst

Uiteraard zijn er branches waarbij een site nu nog niet van groot belang is maar dit zal in de toekomst wel degelijk veranderen. Aangezien zoekmachines ook kijken naar hoe lang jouw site al online staat tijdens het bepalen van jouw positie kan het voor de toekomst van jouw bedrijf een groot voordeel zijn als jij nu al vast begint met een site.

En met onze alles in 1 oplossing voor je website heb jij helemaal geen omkijken naar jouw website maar regelen wij alles voor je. Zo zorg jij dat jouw bedrijf klaar is voor de toekomst, zonder dat het jou kostbare tijd kost.

Waarom een goede website belangrijk is

Responsive websites

Maar naast het belang van een website word ook het belang van een responsive site onderschat. Een responsive site is een website die meeschaalt naar het formaat van een scherm en dus perfect werkt op alle apparaten. Behalve dat zoekmachines voorrang geven aan website die responsive zijn is het ook voor bezoekers fijner. Maar liefts 80% van al het internetverkeer gaat  via de telefoon. Het niet hebben van een responsive website zal dus ruim 80% van het verkeer dat op jouw website komt direct weer doen wegklikken. Zonde dus.

Een website is niet zomaar iets: een website is een online visitekaartje!