
Beter verkopen doormiddel van Conversie Optimalisatie?
Uiteindelijk is het doel van jouw website of webshop om er zoveel mogelijk uit te halen, of dit nu gaat om e-mailtjes, offertes of webshop-bestellingen; Je wilt dat zoveel mogelijk bezoekers overgaan tot actie.
Om dit aantal bezoekers te verhogen is het belangrijk om te kijken naar hoe goed jouw site geoptimaliseerd is voor conversie.
Meer online verkopen doormiddel van CRO (Conversion Rate Optimization)
Design
Prijs op aanvraag
✔ Update van jouw ontwerp
✔ Invoering laatste technieken
✔ Uitgebreid rapport met tips & tricks
Content
Prijs op aanvraag
✔ Optimaliseren van de titels
✔ Optimaliseren van de teksten
✔ Aanmaken van landingspagina’s
Strategie & Uitleg
Prijs op aanvraag
✔ Uitgebreide rapport van je site
✔ Uitgebreid rapport met tips & tricks
✔ Persoonlijk gesprek
Wat is conversie optimalisatie?
Conversie optimalisatie en het belang er van
Conversie optimalisatie is het optimaliseren van het conversie-ratio op jouw website of webshop. Dit kan je toepassen wanneer je wilt dat meer mensen een mailtje sturen, meer mensen een offerte opvragen of wanneer je wilt dat meer mensen een webshop-bestelling plaatsen.
Conversie optimalisatie komt terug in alle aspecten van jouw website; Welke kleuren gebruik je? Wat voor actie-teksten hebben jouw knoppen? Hoe schrijf je de teksten? Elk aspect van jouw website heeft er invloed op.
Hoe beter jouw optimalisatie hoe meer bezoekers tot actie zullen over gaan en hoe meer jij dus uit jouw website kunt halen.
Wat is het conversion rate?
De conversieratio is het percentage bezoekers van een website of ander digitaal kanaal dat een gewenste actie onderneemt, zoals het plaatsen van een bestelling of het invullen van een contactformulier. Het is een belangrijke maatstaf om de effectiviteit van digitale marketingcampagnes en de gebruikerservaring van een website of app te meten.
Een hoge conversieratio is het doel van conversie optimalisatie. Door het identificeren en optimaliseren van de verschillende elementen van een website of app, zoals de inhoud, het ontwerp en de navigatie, kan de conversieratio worden verbeterd. Het is belangrijk om de conversieratio regelmatig te meten en te optimaliseren om de prestaties van digitale kanalen te verbeteren en het rendement op de investering te maximaliseren. Een hogere conversieratio betekent immers meer waarde voor de bezoekers en klanten en uiteindelijk ook voor het bedrijf.

Zullen we anders even sparren?
Denk je dat het tijd is om jouw huisstijl een opfrisbeurt te geven? Of heb je nog helemaal geen huisstijl en wil je er een? Wij staan altijd open voor een vrijblijvend gesprek om te kijken of wij wat voor je kunnen betekenen! Neem gerust contact met ons op om een afspraak in te plannen!